Au inceput inscrierile pentru un nou sezon Work and Travel!

11 10 2012

Noemi din Cluj-Napoca in Chicago, IL : “Fara poezii si texte plictisitoare, America te schimba. Iar aici depinde de tine in ce vrei sa te schimbe”

Mihai din Cluj-Napoca in Ocean City, MD: “De ce am mers? Sa-mi demonstrez ca pot sa ma descurc singur. Si da… M-am intos alt om.”

Antondin Iasi in Ocean City, MD: “M-am intors total schimbat. Este intr-adevar a life changin’ experience!”

Cristina, din Vatra Dornei in New York, NY:  “E o experienta pe care nu ai cum si unde sa o intalnesti”

Andreeadin Vaslui in Sitka, AK : “Pentru mine SUA va fi tara in care voi locui in viitor”

Vlad, din Satu Mare in Grand Teton National Park,WY: “Te schimbi si inveti sa te descurci oriunde” 

Anisoara, din Braila in San Francisco, CA: “Am mers sa vad cum e sa experimentez un nou stil de viata”

Majoritatea studentilor care s-au intors ne-au spus ca a fost mai mult decat ce credeau la inceput. A fost o experienta de viata cu care nu s-ar fi intalnit la varsta asta aici sau intr-o alta tara din Europa. Practic, a fost prima perioada din viata lor in care au reusit sa se cunoasca mai bine. Sau, daca ar fi sa citam parerea unuia dintre studenti “perioada in care te maturizezi la cap, o data si bine”.

De aceea, poate ar fi bine sa ne faci o vizita ca sa stai un pic de vorba cu unul din reprezentantii nostrii. Sau, daca vrei, cu unul din cei care au fost si s-au intors “La fel, dar nu tocmai la fel”.


Actions

Information