Unde iti petreci vacanta de vara? Grecia = Distractie + bani

29 03 2011

Numele meu: Dinu
In Grecia am fost in: PAROS, Grecia

 

 

Pentru mine Grecia: este tara care in primele 3-4 zile iti creeaza o stare de nesiguranta – “ce face tu aici?” – Cu timpul si mai ales la final iti dai seama cat de mult ai vrea sa ramai toata viata; asta in cazul in care iti place si tie ca si mie soarele, nisipul alb fin, apa cristalina, cluburile, mancarea buna, o companie de neuitat in preajma grecilor care sunt foarte prietenosi si mai ales fetele frumoase din toate colturile lumii … si multe altele.
PS: Daca da, viziteaza insulele din Grecia.

Numele meu: Emilia, in Creta Grecia
Vacanta in Grecia este cu siguranta o experienta deosebita. Am fost vara asta in insula Creta,  Heraklion, Herssonissos. Am lucrat la un hotel de 5 stele cred, ei nu au stelele afisate la intrare, luxos, linistit, cu oameni foarte amabili.

 

E o vacanta pe care cred ca toata lumea si-ar dori sa o petreaca, pentru ca, sincer, e o vacanta, nu va ganditi ca am fost sa stam inchisi in casa. Programul de lucru era de 8 ore pe zi . ventura a inceput inca de la plecare. Drumul cu avionul a fost scurt. Cand am ajuns in Atena parca am intrat in alta lume, nu semana nimic cu ce era la noi, si era tare cald. Urma sa luam feribotul pana in Creta. Stiam ca trebuie sa ajungem in port, stiam cu ce, dar ne-am invartit putin pana am gasit statia de autobuz. Cel mai rau e ca eram inconjurati de stratini care vorbeau o limba din care n-ai fi inteles nimic, ba chiar te derutau, <NE> inseamna da si <OHI> inseamna nu , cam aiurea. Feribotul ne-a surprins placut, nu ma gandeam ca e asa  frumos . In Creta am ajuns la 7 dimineata si erau 31 de grade, foarte cald. Briza marii totusi facea caldura sa nu fie insuportabila, fata de Atena unde am crezut ca o sa ne sufocam.

Banii castigati au fost suficienti. Fiecare poate avea dezamagiri in functie de ce asteptari are. Banii, cam 400 de euro + bacsis , adica undeva la 500-600 de euro pe luna , erau chiar ok , tinand cont ca aveam cazare si masa asigurata. Biletul de avion dus si intors tot hoelul l-a
suportat , deci sunt niste cheltuieli in minus.

 

Este o vacanta la mare timp de 3-4 luni, ganditi-va cat va distrati la mare in 7 zile . Alt lucru interesant este ca o astfel de vacanta te maturizeaza. Nu e usor sa stai atat timp departe de casa, trebuie sa fii atent cu atata libertate, pentru ca e foarte diferit. Orasul Hersonissos,cam cea mai scumpa destinatie din Creta, nu era renumit pentru plaje , era renumit pentru viata de noapte. Era mult mai multa agitatie noaptea decat ziua. Cluburile si terasele erau peste tot. Toata lumea e prietenoasa, toata lumea e vesela, toti se distreaza pana dimineata, e un loc unde nu poti sa te plictisesti si nu poti sa nu te distrezi. Pentru mine a fost cea mai frumoasa vacanta de pana acum. Sa stai 4 luni langa mare, sa fii liber sa faci ce vrei si sa faci ce vrei pe banii tai, cred ca oricine si-ar dori asta.

Informatii Work and Travel Grecia si conditii de participare


Actions

Information




