3 luni… a doua casa

24 11 2010

Pentru mine America a fost timp de 3 luni a doua casa. Orice as spune despre aceasta experienta, sunt sigura ca as repeta ce au spus si altii care au avut aceasta oportunitate. Am trait momente frumoase, dar si urate (abia acum realizez ca au avut un scop: m-au maturizat!). Am cunoscut foarte multe persoane care s-au purtat extraordinar cu mine, m-au apreciat pentru efortul depus, pentru curajul de care am dat dovada cand m-am hotarat sa fac acest pas. Am muncit, probabil ca toti studentii, 2 job-uri, dar nu-mi pasa pentru ca era o atmosfera relaxanta. M-am si distrat… fara sa abuzez insa.  

Las Vegas

Am ramas uimita de Washington, cascada Niagara, dar cel mai mult m-a impresionat orasul New York. Este un oras minunat, un oras care “traieste” … odata cu oamenii din el. Este foarte aglomerat dar are si foarte multe locuri care iti taie pur si simplu rasuflarea. Am stabilit legaturi cu studenti din toata tara si nu numai… iar cei care m-au ajutat au devenit “familia” mea temporara.

Pentru toti cei care se decid sa incerce pe propria piele acest lucru, le spun doar atat: “GO FOR IT!”. Chiar merita ;)

– VOICU DENISA – din Craiova in Ocean City, Maryland

America, Work and Travel, American Experience Oradea, AE Oradea


Actions

Information




